Skip to main content

Ensutouch Skincare Hasil Saintis SIRIM Bhd Malaysia


Memperkenalkan Ensutouch Skincare iaitu produk kosmeseutikal pertama yang berasaskan enzim daripada nenas iaitu enzim bromelain melalui hasil kajian saintifik 12 senior saintis dari Sirim Berhad Malaysia.

Ensutouch terbukti dapat menyelesaikan masalah jeragat, kulit kusam,  jerawat dan pelbagai masalah kulit wajah melalui kaedah rejuvinasi sel kulit tanpa mengunakan sebarang bahan kimia terlarang.

Penyelidikan yang diketuai Dr Nurul Izza Nordin ini telah memakan masa hampir 2 tahun untuk menghasilkan skincare yang berkualiti tinggi untuk rakyat Malaysia menggunakan teknologi hijau berasaskan enzim nenas.

Full set Ensutouch hanya ada 3 item gabungan fungsi:
1) Facial cleanser / Pencuci muka (50ml)
2) Active Skin Repair Serum (30ml)
3) Sleeping mask (50ml)

Marilah kita beralih kepada set skincare yang terbukti selamat, halal dan berkesan.

Whatsapp segera sementara harga starter pack Ensutouch promo free pos masih ada. Serendah RM95 sahaja :)

www.wasap.my/+601119477117/Ensutouchfreepos





Comments

Popular posts from this blog

5 Tips Memilih Pencuci Muka yang Sesuai (Khas untuk Rakyat Malaysia)

Tidak dinafikan ada sahaja facial cleanser yang sesuai untuk wanita di Malaysia, tetapi kami di sini ingin kongsikan 5 tips memilih pencuci muka untuk anda dan 5 sebab utama mengapa Ensutouch merupakan facial cleanser yang sangat sesuai untuk wanita di Malaysia. 1.      Halal Seorang orang Islam, kita wajiblah mencari produk yang diyakini halal lebih-lebih lagi untuk kulit wajah kita. Adakah kita sanggup mencuci muka dengan produk yang haram atau syubhah di mana kita sendiri tidak tahu asal sumbernya? Ensutouch merupakan produk yang dihasilkan oleh saintis muslim Malaysia dan telah melalui pensijilan halal Jakim. Jadi tiada keraguan untuk menggunakannya, lebih-lebih lagi ianya merupakan teknologi yang dihasilkan sendiri oleh SIRIM selama lebih dua tahun. :) 2.      Mempunyai sifat ‘Soothing Effect’ Yang Tinggi Cuaca yang panas dan berdebu di Malaysia menyebabkan kebanyakan wanita di Malaysia berkulit kering dan sensitif. Mereka yang berkulit sebegini sehar